where are we going

en tvårumslägenhet är bokad på 39onde gatan, nära park ave! 
woho.
jag orkar verkligen inte plugga. nej nej nej.
jag har glömt hur man gör?
det är mitt andra prov den här terminen! love it!
internet är segt som attan på min bärbara, no pictures.
men imon är det tisdag.
sen är det onsdag, och sen torsdag,
och efter torsdag är det helg! 
så resomunerar (?) jag och ellen, för att veckorna ska gå snabbare!
och det gör dem också! underbart! 

nehe, åter till pluggandet.
och en kopp te. 
och ska ta lite mörk choklad med.
ha d bra!
/wofflebride

Kommentarer
Postat av: Anna

Snart återförenas vi du:) mindre än 7 veckors tills jag står med en stor banderoll på JFK o hälsar er välkomna:) saknar dig otroligt mycket. Vad hände med mitt mail?

2008-11-04 @ 06:17:50
URL: http://annsiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0