tomorrow can wait

oj vilken update.
det är höstlov!
och natten blev lyckad hos isabel.
tobbe stack hem först, runt 12, sen filip runt 3, jag somnade sist av alla, halv 5.
john somnade vid 1.
de andra somnade lite då och då.
jag och isabel fick världens skrattattack runt 3.
lowe blir arg på filip, kallar han emil, och börjar sjunga HUJEDA MIG!
det var riktigt kul :D
och filip hade somnat, i filmen knackar de, och han säger KOM IN.
ännu roligare ^^
men det var bara jag som kollade på alla filmer.
men vi kollade först på the ring.
riktigt besvikelse. dålig och inte läskig alls.
the strangers.
riktigt bra film! men slutet förstörde filmen lite, men den vart läskig.
och the cottage.
under denna filmen hade alla somnat under första halvtimmen.
och det är ett under att inte jag också gjorde de.
fyfan vad seg film, det hände ingenting under de första 55 minuterna.
sen börjar de. lite bättre blev den då.
men absolut inte den bästa skräckkomedin 2oo8 och inte Hilariously funny. onej.
sen satte vi på Black Christmas.
jag och isabel hade missat att den var från 1974.
nu somnade alla.
så halv fem.
då var det godnatt!
och andersson vaknar 8 och säger att han glömde att han skulle vara barnvakt åt sin lillebror.
vi andra sover till 10. john och love åker hem nästan direkt efter.
jag och isabel gör frukost!
vi sätter felice till att göra chokladmjölk åt oss, och vi äter mackor me massa ost på och in me de i micron!
och sen kommer isabels pappa hem med varsinn sockerbulle!
mums!

det var det det.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0