somebody told me that you got old

och ja förövrigt har det varit ett helt okej höstlov.
min kusin kom i onsdags, från göteborg.
så me henne var jag på torsdagen hon är 8 år.
vi ritade pokemon, spelade ett kortspel från vietnamn, gjrode loppor och "lekte" me dem.
sen hade det gått typ 4 timmar, dags för mig att åka hem.
på kvällen var det fest hos elin.
var rätt så kul, men det spårade ur så vi fick gå hem vid tio.
och det vart jättekallt! första snön och slaksikgt var det, jag ahde mina röda tygskor, och jag var riktigt jävla blöt när jag kom hem!
jag och isabel gick hem till mig, tog på oss mjuksibyxor och tjocka strumpor åt salta pinnar och kollade på bring it on - all or nothing ! :D
och sen var det fredag.
vi åkte in till stan me mormor och morfar, och hanna, min kusin, var me.
de var hundutställning i Tipshallen. var där i en halvtimme och kollade på hundarna, sen gick jag och isabel till stan och shoppade! det blev ett par mörkgråa chinos från Carlings. svarta strumpbyxor fr Gina. Killtshirt fr H&M och ett svart linne från H&M. och vi åt thaibuffé på royal thai. mycket gott!
sen gick vi tillbaka till hundutställningen, gick runt lite och udnerhöll hanna. vi hann inte se när deras hund ställde ut, för bussen gick.
så vi åkte hem.
och sen var det fest i kvenneberga på kvällen!
var rätt kul :D
och isabel är så jävla rolig ;D !

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0