lies make it better

5 dagar sen.
jag har inte orkat. det är sant.
ännu en vecka har gått, veckorna går lite väl fort, eller det är väl bra också.
men det är redan torsdag.
ochimon är det fredag!
klockan 06.00 åker jag och pappa till stockholm!
fotomässan i älvsjö blir det, över dan bara.
annars flyter det på som vanligt.
jobben jag gör är snart färdiga, väldigt skönt!
ungefär 30 bilder kvar, de ska vara klara på måndag.
frilägger produktbilder åt företaget pamu AB. och det är ungefär 180 bilder.
segt, jo tack.

och nu är det skola. har rast, har svenska annars och läser bok.
jag läser boken Ful,
den känns lite lustig. än så länge iaf.
det är bara 340 sidor kvar.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0