i'm not pop

jomen visst. skola var det idag.
fick sovmorgon, till 7! woho! 
en halvtimme gör mycket.
jag och ellen tog en senare buss, började halv nio.
var på idrottshuset, spelade badminton och squash!
badminton är så jävla kul, och squash är en mycket underlig sport måste jag säga!
jag och ellen fick inte till de.
och jag sköt nästan bollen i ansiktet på henne, det kunde gått illa! 
och det var styvtuttväder ute, äckligt väder.
jag ellen och felix stannade vid lidl, de gick in, köpte cola och äppeljuice.
felic bjöd på oxgrillen, så två stora pommes och en beairnaisesås! Mums! 
och sen datakunskap.
uppgifter om cmr, elelr nåt sånt. jag fattar INGENTING! blä.
men jag elle och felix hade kul! nästan hela lektionen.
de är alltid kul me de! <3
och sen kom pappa och hämtade mig, åkte hem, och sen ungdomsråd.
och nu är det tvkväll!
älskar tvn på tisdagar, ugly betty, dh, och christine! 
yes! 

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0