I'm flying high in the sky

skola som vanligt.
äckligt jävla skitväder på morgonen.
eller kallt som tusan vare.
engelskan, det blev inte mycket gjort, satt me felix hela engleksa lektionen, snackade och så.
läste väl 4 sidor i boken, jättebra verkligen!
gick på stan under lunchrasten, kallt, men tappra som vi är jag och felix, köpte vi glass.
ja, vi frös ännu mer.
och sen webdesign.
började med att märka om alla mina bilder som ska va på hemsidan, det gick väl sådär då datorn hängde sig varannan minut. hatar datorerna -.-
men sen fick jag te det (ellen du komemr skratta åt detta nu)
och fick även in menyer på min hemsida! lycklig!
och sen när jag va på toa, tog ellen och felix min dator och hade jättekul enligt dem.
sökte på porr på google. hittade horsebang.
det fick jag som bakrgundsbild på min dator, och även den bilden + ngr till la de ut på bilddagboken -.-
det blev paybakc time!
tog ellens dator och gjorde likadant!
ja vi är jättemogna, vi vet!
slutade vid 3, jag och ellen gick på stan i jävla skitväder.
hittade ett par äckligt snygga jeans, acne 1000 kr. yes, har jag aldrig råd me -.-
och buss hem, sen kom ellens mamma och hämtade oss, gött!
och till sist gympa.
det var riktigt lugnt idag, och söta barn :)

annars består kvällen av las vegas.
yes, beroende.

/wofflebride

Kommentarer
Postat av: Ellen the man

hahahaha, jag skrattar fortfarande och det va ändå ett tag sen jag läste de x)

2008-11-19 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0