I feel som much stronger now

oj oj oj .
igår var det gympa, och en rolig webdesignlektion.
vi gör den rolig, jag ellen och felix.
och idag är det torsdag, imon är det fredag, HELG!
men på svenskan, ska läs en roman, gick till biblioteket, lånade ingen, har den hemma.
men gjorde inget vettigt.
och vi åt i matsalen idag (Y)
haha, jag och ellen hade ett litet matkrig.
hon ville ha min minimajs, men det fick hon inte, men ändå, hugger hon sin gaffel på tallriken och snor den.
sen gör hon det igen. och hon ger mig en syltlök. den lägger jag i hennes vatten.
vi börjar asgarva, hon häller ur den ur glasen, och slänger i mitt fulla glas mjölk. -.-
och vi dör av skratt.
oj så mogna vi är!
men kul vare :)
och media på eftermiddagen.
vår lärare var sjuk, igen, så idag hade vi linus, skön lärare.
han lärde hos hur man vektoriserar i illustrator, vilket vår vanliga lärare aldrig gjort.
så det satt jag och ellen me, och jag ska göra kanye west ;d
och hem, göra de jävla produktbilderna, och nu funkar min svarta sony ericsson, wuhuhuhu :D !

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0