how do you describe a feeling

det är måndag, det är bara 7 veckor kvar till jullovet. 8 veckor kvar till Julafton.
då sitter jag på ett hotellrum, eller i en liten lägenhet, och äter julmat med hela familjen i New York.
första året vi bryter traditionen.
inget klä julgranen dagen innan julafton,
inget upp vid 8 på julafton och öppna ett par julklappar.
längta tills 1, då mormor och morfar kommer och äter julmat.
ingen svensk kalle anka kl 15.00 och se den igen, fast man kan allt utantill.
och vid halv 5 är det alltid julklappsöppning.
vid 6 åker vi till farmor och farfar för att fira med kusinerna.
har sk. 10krs julklappsutdelning!
inte det här året, 2008.
då blir det helt annorlunda.
men det blir iaf svensk julmat och hela familjen samlad.

jaha, det var min jul det. så som jag alltid firat jul.
men det är som sagt måndag. skolan är tillbaka.
och det vart kul, faktiskt, ellen är lika trög som vanligt!
och jag äter ute lika ofta som innan.
givetvis första dagen. mcd. det går inte sluta!
idag blire jobb, bli färdigt med att frilägga produkter åt PAMU.
plugga till idrottsprovet imon. IMON!
kolla lite mer på Las Vegas. jag är fast!
tråka ut mig vid datorn.
och sen i veckan, ja då vet jag inte.
det ä gympa på onsdag.
på fredag ska jag vara barnvakt! det är kul, för jag gillar barnen!
på lördag äre balders! men det är typ inga som ska dit. -.-
sen är det en ny vecka.
tiden går äckligt snabbt!
och jag ska nog ladda upp några bilder.
om nåon nu läste detta, enda ner hit, eller om ni nu läser överhuvudtaget.
jag glömde berätta.
jag har nya byxor!
gråa underbara chinos från carlings!

/wofflebride

Kommentarer
Postat av: hanna

du snor min allra största dröm ;)

2008-11-03 @ 21:16:12
URL: http://hhannatuner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0