everybody wants to be a fucking rockstar

fredag eller lördags senast?
iaf i fredags var jag me felix, fotade i studion, trevligttrevligt :)
på kvällen blev det till att va me isabel och peter, gjorde vvitchokladmousse!
dock köpte jag inte vaniljkesella och isabel hade i alldeles för mycket kesella, så den  blev sur.
ingen höjdare den gången.
hela söndagen gick åt att kolla på las vegas, samtidigt ändra storlek på 184 bilder.
gjorde inte alla, utan fortsatte med det igår.
så nu har jag kollat färdigt på säsong4 av las vegas!
har inga fler på dvd, mycket mycket illa!
och när säsgong4 slutar så som det gjorde så!
ja, jag är beroende. så nu får jag kolla om på säsong6 av scrubs
de enda jag hade hemma.
för tredje gången.
och idag fotbollsturnering.
våran klass ahde inget lag, då alla är slackers.
så vi kollade, jag och ellen åkte hem tjugo över 12 bussen.
skönt !
och jag har inte gjort något idag.
inget vettigt.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0