you wish you were

yes indeed.
jag har tappat lusten att skriva.
jag vill, men orkar inte.
har tappat intresset för datorn.
skönt det me.
kommer inte ihåg när jag var inne på msn senast.
nu sitter jag väl vid datorn max 3 gånger om dagen.
jag hinner inte heller.
grease musikalen har premiär nästa vecka. och jag ska göra programblad.
det är mycket i skolan, eller inte mycket men ett fördjupningsarbete i fysik, ska vara klart nästa vecka.
hela nästa vecka är det Grease.
kris.
grease i helgen.
det är grease nu som gäller. sen efter vecka 21 blir det förhoppningsvis bättre och lugnare.
det är mindre än en månad till jag slutar grundskolan.
hjälp.

bjuder på en favoritbild jag tog för någon vecka sedan :)
410235-76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0