valborgsfirande

vid halv fem åkte jag och isabel till älmhult.
med två stora väskor var.
vi ska nämligen till malmö idag, och hade tänkt att hoppa på tåget i älmhult.
men som tur var, kom jag på att tåget kanske inte stannar i älmhult.
om det nu är ett X2000 tåg. och givetvis var det det.
så jag svor ett antal gånger. 
så det blev inget sova över.
men linus kom och hämtade oss, och vi åkte till maxi och handlade till kvällen.
korv och bröd.
och jag och isabel kööpte vår första ben & jerry's glass. chocolate therapy.
det var det godaste jag någonsin ätit.
det var värt 47 kr.
vi kom hem till linus, bytte om.
sen blev vi skjutsade till Bökhult.
var där några timmar.
grillade och mys.
nu luktar jag som en stor brasa.
dushning för mig snart.
sen gick alla, och jag isabel linus och simon, gick hem till simon.
var där i 2 timmar ungefär. gjorde inte så mkt.
gick ut sen igen.
gick till bökhult igen.
men fick vända för isabels pappa var i älmhult.
plockade upp oss vid vattenverket.
sen hem till linus, hämta grejerna. 
sen hem till alvesta.

trevlig kväll :) 
/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0