I will wait for you

fredag.
en bra dag.
skolan, sista musiken med klassen. för alltid.
det låter så hemskt, för alltid.
men vi spelade lite ukulele och sedan spelade vårt band, gick väl sådär.
mer övning nästa vecka! 
annars var skolan som vanligt.
förutom våran sista engelska lektion, för alltid.

efter skolan blev det hem och städa rummet. nu är det fint, bara dammet är kvar.
och ut och köra bil med mamma efter det! 
det gick bra att köra och fått in nästan allt, förutom att jag ska växla ner i kurvor.
och lära mig att starta bilen utan motorstop och hackning.
det är omöjligt. för mig.

åkte sedan in till växjö, med elin och hennes mamma.
träffade isabel och annie där inne, och vi gick till stat och kollade på Alvestas bal.
vill också gå på bal, ha en fin klänning och vara fin, i håret och allt.
men tre år kvar. sen är det min tur. 

kom hem, åt och satt och pratade med mamma och pappa :)
sen gick jag och isabel ut, träffade lite folk, sen var vi ute.
sen gick vi hem, och chrille följde oss, han är för rolig han ^
trevligt hade vi :)

och imon ska jag vara barnvakt från kl. halv 8.
kanske bli någon uppdatering och barnen somnar ^

/wofflebride.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är så skönt att skolan är slut. Har inga mer lektioner. P¨måndagä r det idrottsdag och då ligger man bara och solar. På tisdag äre nå superstar med alla västerås 9or och på onsdag ska vi bara städa skåpen sen slutar vi eller nåogt sen på torsdag är det skolavslutning.

2008-05-30 @ 23:34:58
URL: http://www.DumpaMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0