växjö

åkte bussen in 12.05 med isabel till växjö :) 
träffade robin och linus på stationen (jag tillägnar det här till er ! ha )
 gick på stan, yes jag köpte inget.
bara mat och en töjning på 5 mm. 
sprang ut och in i alla affärer ngr gånger.
kallt var det.
sen åt jag och isabel på pastabaren. 
och fikade på wayne's coffee, 50 spänn för en muffins och en liten juice.
trevligt var det (: 
åkte hem igen 17.10.

jag åkte hem, kollade på tv, åt, blev förjävla mätt.
och sen ner till ishallen för att kolla på U16 alvesta - troja
alvesta förlorade me 2-5
inget ovanligt.
nu har jag kramp i benet, och det är inte trevligt.

nu ska jag (äntligen) kolla på star wars.
första gången

cya
/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0