tu parles francais?

franska dag hela dagen på alvesta gymnasium.
riktiga fransmän/fransyskor, som pluggar på universitetet i växjö har ordnat det här.
det var riktigt kul, åkte "åkte" taxi och flygplan, beställa hotellrum och hämta ut bagage och sånt, allt på franska.
det gick ju som det gick. jag förstod nästan allt, men kroppsspråket gör verkligen allt! 
sen hade vi skattjakt och lagade crêpes.
men det var en mkt rolig dag, och har lärt mig mer franska nu (: 

efter det, så stannade jag kvar, och vi repade med storebror.
hela umbrella sitter nu :D 
så nu är det dags för nya låtar, bla monsoon (tror vi) behind these hazel eyes, fairytale gone bad, cheek to cheek ^^
gson ska nog får skriva en låttext till oss, och vi musik, så ska vi göra ngt själva ;D 
så nu har jag ont i fingrarna, 

/wofflebride

Kommentarer
Postat av: Michelle

Läser också franska. Otroligt sexigt språk.

2008-03-14 @ 16:50:29
URL: http://www.michellesarvilahti.blogg.se
Postat av: melika

hej hej

hade vägarna för bi,
tänkte bara säga ha en trevlig helg :)

Kramiss // M

2008-03-14 @ 17:00:47
URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0