saw IV

hej.
klockan är nu 03.18.
skönt att va uppe länge och sen sova länge imon! det var längesen.
men ikväll (igår) så var jag med andersson och pontus (:
jag och andersson mötte pontus vid hemköp. stod på hemköp hur lägne som helst, för dem kunde inte bestämma vad dem ville ha.
sen kom alle (:
och vi gick hem till mig.
började kolla på Cube 1 (som förövrigt är typ historiens  sämsta film, men den är så dålig att den blir bra) men datorn laggade ihop så vi kollade på National Treasue som gick på femman :) mycket bra film ! 
och så kom Isabel :) 
kollade på CSI miami efter det, och hade lite frågesport.
isabel är väl inte den bästa på geografi om man säger så ! 
sen var vi sugna på skräckfilm, men hade ingen än saw IV (det blir fyra va?), har sett den innan, på bio, men nu förstod man lite mer. även om jag somnade till ngr gånger ^^
vid 02.51 gick dem hem.
och jag sitter här och funderar.

nu är klockan 03.22, och det är snart god natt!

/wofflebride  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0