plånboken blir mindre...

åkte in till växjö i morse vid halv tio. med isabel joshe och pontus :)
gick på h&m det första vi gjorde, och jag plockade på mig en massa grejer.
joshe och pontus åkte hem igen för att hämta badkläder.
jag och isabel provade kläderna, och även varsinn korsett bara för att !
såg inte vackert ut.
men jag köpte en efterlängtad klänning :D
provat den innan men då fanns den bara i 34 och 38, och dem passade givetvis inte.
och idag hittade jag en 36a, så jag köpte den :D
köpte även öronhänge ett par röda "wayfares" på glitter :)
ett kollegieblock på lagerhaus.
och jag och isabel gick till deluxa, efter att vi ätit på donkan :D
vi köpte varsinn dilligaf klocka. inte helt olikt min borttappade D&G klocka, som jag köpte i NY.
ord. pris 598, vi betalade 149 kr var !
men det tog en halvtimme för dem att fixa storleken, så isabels pappa skjutsade oss till simhallen.
där var simon joshe pontus adam och andersson :D
badade till halv fyra.
gick upp, gick lite till i affärer och jag köpte ett basställ.
sen gick till donkan igen, men jag och isabel var tvungna att ta bussen hem, så gick till bion, men buss fan kom aldrig (nu i efterhand fick jag reda på att den inte går över bion -.-), så vi satt där och frös satan, för det börjar ju snöa me, sen när vi fick reda på att det inte var gympa, gick vi in i varenda affär för att få tillbaka värmen i kroppen.
och vi gick in på team sportia oc kollade på adidaskläder :D
och sen när vi går utifrån gina, tyckte jag att det var tomt i händerna, och upptäcker att jag glömt min påse m basställ, allt från glitter och kollegieblocket ¨någonstans, så springer tillbaka till team sportia och där var påsen :D
vi åkte sedan hem vid 6.
och jag köpte även ett töjningsöronhänge, 3mm.
så det försöker jag göra nu, och ont gör det.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0