lyckodag.

måndag.
skola.
fick reda på betyget som vi fick på Nationella Provet i svenska, läsförståelse. och jag fick mvg :D 
sen var det hemkunskap, det var lite av ett test, för att se vad vi kunde i köket, och vi gjorde egna måltider.
jag och jennie gjorde korvstroganoff m. pasta. och det var en currygryta. asgod :D 
sen yoggidessert.
fyfan vad mätt jag var sen :D 
det var bara ordningen i matlagningen som var fel :p
sen bild. och alla snackade om balders, och jag som inte var där -.-' 
och hela matten också.
sen franska.
fick reda på hru det gick på provet, mvg där me :D 

men nu är det plugg till biologin som gäller.

/wofflebride

Kommentarer
Postat av: emma fahlin

kul att du fick mvg ;)

2008-03-10 @ 15:46:34
URL: http://dinelsklingspussy.blogg.se
Postat av: N

Hej, gå in och svara på dagen "Hitt vs. Miss" fråga idag. Vad tycker du om jeansen?

Tack på förhand!

2008-03-10 @ 15:57:12
URL: http://nnats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0