IKEA

igår.
var barnvakt åkt nathalie och alexander (: (6 & 8 år) 
mycket snälla barn. det softa är att det går bra att spela spel och kolla på film, så jag klagade inte ^^
kollade på Barbie, mariposa ;) ^^
sen gick jag hem, åt lite. och sen kom isabel och hennes mamma och hämtade mig, och vi åkte till Älmhut, IKEA.
jag skulle byta en lampa, och det tog en halvtimme -.-
när jag äntligen var färdig sprang jag genom hela ikea ner till fyndlagret.
jag köpte iaf, täckte + kudde. (dun) ett träd, till smyckena, 4 pallar till mamma och 10 galgar, dem är slut i gaderoben.
åt mat där me, beanässås och pommes ^^mycket gott. jag och isabel tryckte även i oss en chokladmousse efter det.
jag mådde dåligt. 
sen åkte vi med till stationen, och köpte tågbiljetter hem till alvesta igen, 23.02.
mötte robin, och gick sedan hem till han, sen kom anebo, spelade guitar hero, och kollade på disturbia.
kollade inte så mkt ^^men pratade och sånt me ^^ riktigt kul :D 
sen kom linus (: 
sen var vi tvungna att gå till stationen.
halvsprang hela tiden för att hinna.
när vi väl kommer till stationen är tåget redan där och jag och isabel springer som, vet inte vad, men snabbt gick det, och jag höll på att halka på järnvägen -.-
precis när isabel hoppat in, så stängs dörrarna.
vi hann precis.
och konduktören kommer precis, och vi satt på stolar som man får fälla ner själv.
jag tar upp biljetterna och ska sätta mig ner igen. 
och jag tänkte inte så långt.
så sen satt jag på golvet.
båda satt och skrattade och jag tror konduktören trodde jag var full ^^
men nej nej.
19 minuter tog det med tåget hem. 
gick hem, halva vägen sen kom isabels mamma ^^
och jag somnade inte förrän vid 4 -.-
sömnproblemen är tillbaka.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0