box

hej.
skola som vanligt. började halv tio som alla onsdagar.
matte, elevråd, sen fick jag och isabel äran att sätta upp en tipsrunda.
det gick ju bra.
det var 30 frågor, på fråga 7 upptäckte vi att vi satt dem ed för mkt mellanrum, så vid kyrkan blev det en jävla massa ^^
sen var det idrott.
och idag var det simons tur att ha idrotten.
så det blev boxning.
vi körde först uppvärmning, lagom trött redan där.
sen boxningstekniker, det var kul :)
sen kom det,
styrketräning.
fyfan ! 
han körde slut på oss, och den delen av klassen som var där (vi var 13 av 22)
låg och skrek på golvet.
och dem jävla nackövningarna, simon säger, nu tjejer kan ni öva på blow jobs!
han är skön den killen ^^
sen konditionsträning, evighetsstafetten.
sen hoppa hopprep, gah ! jag mådde inte bra efter det.
men det är jävligt kul och träna så hårt, men trött som fan blir man! 

efter skolan, jobbade jag igen.
sen gympa, det var rätt kul, fast barnen är lagom jobbiga -.-
och efter det gick jag och isabel ner och solade. 
köpte lite dricka innan det ^^en loka citron och fanta.
sen solade vi.  syns knappt på mig, men ändå.
sen hämtade mamma oss, vi var för lata för att gå.
sen hem, och kolla på tv.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0