bad update

inte skrivit ngt sen i torsdag. :o
men fredag.
fick våra skoltröjor. jag får en liten panikattack. på riktigt, läskigt.
fixade pengar till slut så att jag kunde hämta tröjorna.
sedan kl 5 bar det av till Ljungby. 
gympakurs, baskurs.
kom till Hotell Terazza, chekckade in, och vi fick varsitt rum. med tv¨sängar, men det blev sedan en dubbelsäng.
riktigt skönt :D och skönt hotell, och sängarna var ju lagom sköna.
det blev teori på kvällen.
sedan gick vi ut och gicki Ljungby.
jag och becka gick catwalk, kan man ju kalla det ;) filmer kommer ^^
på lördagen var det olika. både teori och praktiskt.
på lördagen satt vi på mitt hotellrum och kollade på Andra Chansen.
och jag och becka skrek när carola inte gick vidare ;D 
sen gick vi ut, riktigt kul :D 
söndag.
teori och praktiskt till kl. 4, då fick vi åka hem.

/wofflebride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0