är jag den enda?

jag tror jag är en av dem få som faktiskt gillar bilddagbokens nya design.
visserligen skrev jag nog igår att jag inte gjorde det.
men nu, funkar den faktiskt.
iofs har jag GÄRNA den förra. 
men det finns en del bra grejer som är bra med det nya, men det kunde dem ju gjort på den gamla.
men jag har flyttat över lite till thephotodiary.com
det är ungefär 7000 bilddagböcker där.
inga fjortisar som har det bara för att lägga ut bilder på snygga kändisar. (hoppas jag inte)
det är lite skillnad, på sverige som har 700 000 bilddagböcker.
men det står att dem också ska byta design, så jag få se, men där heter jag iaf. wofflebride
hoppas inte allt svenskt folk upptäcker thephotodiary. men men.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0