working 8 to 12

det är det jag har gjort hela veckan.
från måndag till idag.
jobbat från 8 till 12.
halv nio till 12.
halv nio till halv tre.

typ.
pengarna går till englandsresan! åker om 6 dagar :o 
3 veckor blir jag borta! 

annars har dagarna sett rätt vanliga ut.
kollar på CSI, 1a säsongen, och även vänner. skiftar lite.
va me isabel i tisdags, sedan åkte jag och pappa till lammhult, provtog kort på sängar.
och den 23e juli, ska jag fota på "riktigt", ett test den här gången.
riktigt kul ska det bli :D blir väl en heldag på 6-7 timmar.

och färgade håret igår, lite blondare, och försöker bleka bort min röda lugg, men röda pigment är tydligen väldigt starka, så nu är den ljusröd, och ska bleka den imon igen. 

nu ska jag hoppa in i duschen, det jag gjort mest idag är att slipa.
vitt kök, vita dörrar. och jag är vit. dammig.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0