some day I will be better

some day...

jag har sommarlov!
det känns inte, känslan kommer en vecka innan sommarlovet är slut.
det inleddes med att linus och robin kom :)
vi tre och isabel och joakim satt hemma hos mig, kollade på film, så var vi ute lite :)
sen ville joakim och isabel också sova hos mig, så de tre i soffan, och jag och linus i sängen.
bio m mamma pappa och linus på söndagkvällen. indiana jones, helt okej, med rymdvarelser?!
jag och linus gjorde inget vettigt på måndagen. kollade på vänner hela dagen. han åkte hem vid halv sju!
sen kom becka och hennes mamma, vi planerade språkresan lite :)
sen var jag ute och körde ;) körde i byn ^

och idag är det tisdag.
började dagen med jobb. slipade. stolar, ramar och småbitar. helt okej.
på eftermiddagen var jag me isabel :)
bakade kladdkaka. och åkte ner och köpte dip och gurka. spelade kort. stora kort.
skitgubbe, banana split och stress. jag vann de flesta gångerna ;)

/wofflebride

http://www.stoppafralagen.nu/

och vad är det för lag? :O
att regeringen ska avlyssna ALLTING!
mail, sms, telefonsamtal, mail.
herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0