lovely weather

hemma igen, efter en natt och en dag i älmhult, hos linus.
efter en lång tågresa, lång och lång. men x2000 till hässleholm, 30 min.
väntan på hässleholms station, 40 min. fast det var inte så farligt.
öreundståg till Älmhult, 20 min.
framme i Älmhult, går till cyklen, och ska börja cykla.
problemet, två stora proppfulla väskor, en kameraväska och en handväska.
jag blir skjutsad av isabel, och jag har alla väskor på mig på något sätt.
ont gör det, riktigt ont.
tog en stund att cykla till Linus. 
men väl framme, var det dukat och tända ljus, och maten var färdig.
även en vattenpipa stod där ^
åt grillspätt och bakad potatis, gott :D
vi gjorde inte så mycket under hela kvällen, satt och pratade och hade trevligt, jag isabel linus och anebo :) 
somnade inte förräns vid fyra och sov till halv elva idag. isabel kom in och försökte ta kort på oss ^^) 

idag har vi inte gjort så mycket. åt frukost, sen cykla vi till bökhult och sola och bada.
hem efter några timmar, anebo tappa vi på vägen.
linus lagar mat, jag och isabel kör moppe till stationen och köper biljetter och sen till Ikea för att köpa lite grejer till annie och elin som tar studenten :) 
hem igen, åt, spagetti och köttbullar :) 
satt och latade oss, sen börja vi kolla på "What happens in Vegas", bra film :) såg inte färdigt hela, hade tjugo minuter kvar. sen var det dags att åka.
linus körde i omgångar på oss på moppen ;)
jag var sist och vi kom två minuter innan tåget gick, way to go ! :) 
och tåget stannade i blädinge, typ två minuter innan v var hemma.
stod där i tio minuter på grund av ett godståg.
men nu vi hemma igen :)

och imon är vi lediga, och då blir det att åka till Malmö m mamma :) och staffanstorp för att hälsa på sysslingen :)

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0