I wish a were a pair of shoes.

nej, men jag har nya skor :D 

igår var vi lediga, och jag och mamma åkte ner till Malmö :)
gick runt på stan, åt världens godaste lasagane, äter alltid den, på restaurangen Casa mia :)
jag köpte inte så mycket, tycker det är så tråkigt att gå på ex gina tricot, och h&m var väldigt stökigt och mycket flk. orar inte gå runt och leta. 
mamma köpte mest ;)
men jag fick me mig en blommig kjol från MQ, I fell in love.
ett par svarta tights från Tripeco (heter det så?) 
och ett par svarta havainas :D har velat har de en tid nu. vilken skillnad det är på de billiga flip flopen och havainas. 
de är ju lite dyrare ;)

åkte vid tretiden till staffanstorp, körde fel där, hittade inte vägen, men sen kom min mammas moster och "hämtade" oss.
kom till min mammas kusin anna och hennes son, min syssling Joel :) han är fem år ^ och så jävla söt :D vill ta me han hem :)
fikade när vi kom dit, sen lekte vi hela eftermiddagen och kvällen, åkte hem vid 8. spelade badminton och spelade handboll, och jag jagade han, barn är lättroade :D åt kebabtallrik/pizza innan vi åkte hem :)

kom hem vid tio tiden, mamma körde vilse inne i Osby ^^ var ute efter en kiosk, och så lyssnade hon inte på mig :)

/wofflebride


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0