Grease

v. 21.
då var det dags för genrep och premiär av musikalen Grease.
de två grundskolorna i alvesta satte tillsammans upp Grease.
och jag har varit dansare.
det var en riktigt rolig tid, som jag aldrig kommer glömma.
träffade många nya kompisar, och det har aldrig varit tråkigt under v21.
vi gjorde sammanlagt 7 föreställningar.
premiären var underbar. vilken publik.
genrepet gick också riktigt bra.
det var två mindre bra föreställningar, publiken låg ner i stolarna. yes.
jag tog en massa bilder under den veckan.
här är några.

jag och felice, fixar sminket.

rebecka felicia och jag, vi var cheerleaders :D

tebecka jag och felice :D

jag och felice :D

smink hade vi gott om. ungefär 20 lager ögonskuggor, och fem sex lager foundaiton.

thilda linnéa felicia rebecka felice nicole, och jag i mitten.
nästan alla dansare :D <3

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0