do you want to do that?

tisdag. 
var mycket trött i morse.
körde moppe till Lekevallen, fotbollsturnering med skolan.
spelade två matcher. en boll i ryggen och en hård på foten. och jag gillar inte fotboll, det är tråkigt.
åkte hem vid halv elva. duschade, gjorde mig iordning, klädproblem. slängde på mig ett gräddvitt linne från abercrombie & fitch, tights och kavaj från gina. 
åkte in till växjö, och kollade när annie och emma sprang ut, frisör kungsmad :) 
efter det gick jag och isabel på stan, åt på mcdonalds, och sen tillbaka till kungsmad och kollade på elin när hon sprang ut :) 
sen gå lite på stan igen, köpa present till annie och elin, och sen åka hem, byta om, ner till annie och elin ;p
åt mat där, jag hade skoskav, och kallt var det. men trevligt :)
åkte hem redan halv sju, kände ingen och isabel skulle på fotboll.
kom hem, tog på mig min nya randiga tröja, och lockade håret med en plattång, jag lyckades!  blev lagom rufsigt och lockigt, med mitt korta hår. och satte sen på mig en hand. kände mig lite som håkan hellström. 
gillade det.

och på kvällen dansade jag me felice och joakim :)

och nu kollar jag på förra veckans avsnitt av gossip girl, och sen desperate housewives :)

godnatt.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0