olsen

410235-23
Dem tjejerna vet hur man klär sig.
Och jag älskar dem.
Den lilla bilden, västen är väl inte spec. snygg, men den gråa tröjan med en massa armband, jag måste införskaffa mig mer armband, har bara halsband.
Den svart/vit rutiga skjortan SKA jag hitta, en liknande iaf. Den är så snygg, snygg matchad och med den lila scarfsen till.
Ashley har matchat den annorlunda, med lite för korta tajta jeans, och snygga skor.
En anna skjorta, storrutig och oversize. Det är en sån skjorta jag letar efter. Här också en massa armband, och massa halsband, jag älskar smycken :')
Och den sista bilden, är bilden på mina drömjeans, snygg färg, och lite baggy, men ändå tajta, inte för stora baggy, utan modellen ska vara precis så. jag ska hitta likadana, även om jag verkligen inte behöver mer jeans, men dem platsar i gaderoben :)

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0