tjaaa

rubriker är inte det bästa att komma på.

iaf, 
idag var det skola. tekniken gick inte bra. och inte matten heller, åh, så nu byter jag till den lättare matteboken. Har lättare för att få VG i grön än i röd.
annars flöt dagen på.
torsdagar är sega på eftermiddagen.
gick hem, tog lång tid med isabel haltande ;) 
vid fyra kom adam :) 
sen kom isabel me, och skrämde mig ! 
sen blev det cykling till gympan.
haha, har ett mycket trögt gympabarn, men hon är så söt ^^
stannade kvar lite, träffade victor, och sen cyklade jag och isabel hem igen. 
och när jag kom hem åt jag, och nu sitter jag här, och kollar på extreme home makeover. 
sen ikväll blire plugg. engelska prov imon, och det ska gå bra annars lägger jag av och gör prov.

cya
/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0