storebror

tja.
skola, som vanligt.
inget speciellt.
elr jo.
vi har ett band i musiken, och nu har vi äntligen fixat låt :)
Umbrella! vi kör efter rihannas, men den blir mer som lillasysters version :p
det låter helt okej, första gången idag så.
men jag har lärt mig spela bas nu :D 
bandet är, och vi döpt oss till Storebror ^^x 
Isabel & joakim - sång
Andersson - gitarr
Linnéa - bas
Ellen - trummor.
där har ni storebror :) 

efter skolan cykalde jag och isabel till hemköp, köpte cola och såna alla <3 dags kakor :)
sen gick vi och solade :) skönt ^^
sen hem till mig, skulle kolla på Bring it on, all or nothing, men ljudet fungerar inte -.-'
så det blir ngt annat :)

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0