örongodis

igår kväll,
det blev jag och pontus, och vi kollade på Bring it on all or nothing (för min fjärde gång), och nästan hela Hills have eyes 2, skippade början. det var tredje gången för mig, men jag blev räddare den här gången!
sen cyklade vi ner till joakim. där var då joakim, andersson och elin. spelade lite guitar hero, stack hem vid halv ett.
jag pontus och andersson stannade kvar ute och pratade lite, sen skjutasde jag andersson på min cykel, utan pakethållare, och fyfan vad jobbigt.
men sen var vi ute till typ 2, och pratade :)
shiet, tog upp en massa gamla minnen, och gick igenom ngr personer :) (vi har gått i samma klass sen lekis.)
sen frös jag som fan, så jag cyklade hem, och väl hemma kollade på jag sex and the city :)

idag.
vaknade vid tolv, kollade på sex and the city och spelade guitar hero.
innan fyra åkte jag mamma pappa och syster ner till thalia.
min morfar har ordnat konsert. Örongodis ^^
det var bra :) jag var näst yngst, ngn liten tjej som var där ^ men majoriteten var pensionärer. :p
det var två st, anders (min mammas kusin) och linda, som sjöng opera, och här snackar vi röster.
anders hade ju lätt den bästa, shiet säger jag bara. att man kan sjunga så!
efter konserten så åt vi på bella capri :)

och nu  sitter jag här, få se vad jag ska göra mer.
annars godnatt :)

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0