nationella prov

idag, kl 8.30 började alla nior i Sverige med Nationella proven, uppsats.
vi fick 4 olika saker att skriva om,
Ett val som berört en i livet.
Vd man tycker om att förändra sitt utseende
Rädda vår jord, miljön
Att ungdomar idag är stressade

Jag valde att skriva om miljön, för det var det jag kände att jag kunde.
Jag trodde givetvis att jag skulle få skrivkramp och inte komma på vad jag skulle skriva om.
Men som tur väl var bara flöt det ut på pappret .
Skrev 8 A4 sidor. Kladd.
Han tyvärr inte renskriva det, så kladden ser förjävlig ut, och den är förkortningar i varannan mening.
bara jag inte får sämre betyg öfr det, men dem får skylla sig själva att vi inte fick renskriva ^^)

/wofflebride.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0