karaoke

igår kväll, så vr jag med isabel jennie och johanna.
åkte moppe, och jag blev mycket blöt och skitig på ryggen och byxorna.
isabel och johanna ramlar med mopeden!!
men jag och isabel åt på Spåren, kebabtallrik :D 
sen åkte vi bort till gården, och va där lite, spelade pingis och så.
sen sjön jga och isabel karaoke.
jag tror vi har skämt ut oss för livet nu -.-'
men kul var det :D 
sedan kom joshe och andersson, och dem stannade kvar med mig till elva,
dem andra åkte hem tidigare.
gick hem till joshe och spelad guitar hero.
men det var inte kul, han har gh2, och det är segt som fan.
så jag spelade inget, provade joshes kläder istl. 
kom hem vid ett.
kollade på sex and the city, sen var jag trött :)

/wofflebride  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0