and so she died

IGÅR.
började 10.35 i skolan. och dagen flöt på.
jag och isabel tog bussen in till växjö kvart över 2.
gick till h&m, där jag köpte en fashion against aids tröja, designed by Timbaland.
sedan gick vi, i össnö (kan man säga så?) men ont gjorde det i ansitket, och blöta var vi.
vi gick till växjä simhall :D äventyrsbad ^^
badade i ungefär en och en halvtimme.
det var mest mammor och pappor med småbarn ^^ och jag och isabel ;)
efter vi badat färdigt mötte vi andersson och joakim på stan :)
gick till McDonalds och åt där. mycket gott =)
sedan kom olsson och martin, och vi gick till Musikhuset.
Rockkarusellen var det. Vi kom dit för att kolla på Olssons brossa, dem skriker hela låtarna, men dem är bra på scen =D
efter tre andra band, gick vi till McDonalds igen, och jag åt glass.
gick tillbaka till musikhuset.
och sen gick vi runt på stan och skämde ut oss, tur ingen känner oss i växjö ^^x
gíck till stationen för att ta bussen hem, och när vi precis komemr dit, kör bussfan iväg! precis när vi kom dit -.-'
men det gick en en halvtimme senare. så vi tog den.
och vi satt och skrattade hela vägen hem på bussen :)

/wofflebride

ps. olssons brossas BAND heter and so she died, därav rubriken ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0