It's you I'm thinking of


nu när jag börjar skriva detta inlägg är kl. 01.42.
det är söndag, om en vecka 1 VECKA, åker jag till new york, och får äntligen träffa min syster!
har nog skrivit det i varenda inlägg, men så äre.
men kan ju börja me fredagen.
jobbade lite hos pappa, tjänade ihop en hundring, var hos mormor och morfar en ltien stund.
skynade mig, packade och duschade, liite för länge.
tog bussen in till stan 16.09.
mötte annie på stationen i stan, vi gick till subway, jag åt min vanliga sub! MHM!
sen gick vi runt lite på stan, köpte läsk och godis på hemmakväll, och gick sedan till bion.
först kom andersson, sen love, ohellbring, tobbe och sist john.
vi gick på bio, damdahdah, the day the earth stood still blev de.
nej, den var inte bra, se den inte!
efter bion, gick vi runt lite, killarna skulle äta, hittade en pizzeria till slut som dög åt de.
sen var det bara till att traska hem till love.
där kollade vi på cube2.
där har vi iaf en bra film. eller bra och bra, intressant. eller  vet inte. men sen den iaf. 1an o 2an är i princip likadana, men se de! och de är instängda i olika kuber. de ska försöka ta sig ut.
och sen blev det ett avsnitt family guy. åh gud vad jag skrattade. mohaha.
sen kom anderssons mamma, och vi åkte hem.
väl hemma blev det till att kolla på camp rock.

lördag. lucia.
trodde jag vaknade 13.32, ne jag vaknade 11.06. gött.
och det blev å gå på lucian i kyrkan,
kjelle som lucia! :D
jag annie lave och sandra kollade.
det var väldigt fint luciatåg :)
och på kvällen, papap försökte komma me många bortförklaringar, men han hade lovat, så vi åkte in till stan, åt på kinarestaurang. royal thai. det var buffé, inte så jättegott, men deras nudlar, mhm! och en liten friterad banan till efterrätt.
körde runt lite, sen hem. och så kollade vi på hair ! den var väldigt bra, blev sämre på slutet.
så lite quality time, pappa dotter.
och nu sitter jag här, på golvet i mitt rum, och min rumpa har somnat -.-
kul om ni läste ner hit. de som läser. de få.

/wofflebride

Kommentarer
Postat av: OOOOOhellbring

haha du kör med ohellbring ;)

2009-01-02 @ 14:55:42
Postat av: oooooohellbring

haha du kör med ohellbring ;)



ses ikväll btw ;D

2009-01-02 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0