I run and I hide


jag vill bara va mig själv.
                           - timbuktu

det var väl ett tag sen. jag har ingen ork för varken bloggen eller bilddagboken.
har inte hänt något speciellt heller. julavslutning m gympan. det är väl det enda.
igår var jag på bio m isabel love och john, twilight!
wow, vilken film. skulle lätt kunna lägga av ett riktigt fjortsiskrik,
när vampyren hoppar ut ur bilen, med wayfares på, och lägger armen om henne. mhm!
jag är hemma själv.
blä, sitter på golvet.
tangentbordet och musen på ett litet bord, datorn och skärmen på golvet.
jag har ont i ryggen, min svanskota har somnat några gånger,
jag har kollat på ett avsnitt av hannah montana, första svsnittet på scrubs s7.
lyssnar på paramore, mhm hennes röst <3
jag har tagit kort på mig själv. ja det har jag.
vad jag egentligen borde ha gjort idag är att plugga matte och städa mitt rum.
jag har dammsugit 1/4 av mitt rum.
och ikväll kommer isabel sandra john love peter, hit.
det blir film, skräckfilmer om jag och sandra får bestämma!
så då blir det de.
jag tror jag ska ta och göra mig några mackor, runda mackor me smör och ost på, och in me det i micron!
mums, testa det!
tror inte det är någon som läste hela det här.
men jag har skrivit av mig.
det behövdes liite.

/wofflebride


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0