everybody wants to give up

folks, det är 1e december.
ny vecka, ny månad, nya tag, nytt helt enkelt.
det är 23 dagar kvar till julafton, 20 dagar kvar tills vi åker till new york.
och jag får träffa min saknade syster igen !
tänk, 4 månader jag såg henne sist, kastrups flygplats.
det är  december, var är snön?

jag har krånglat med datorn jag har tagit upp till mitt rum.
nu har jag fått skärmen att funka.
och var är ljudet?
det. vill. inte. funka!
jag blir trött på sånt.
och annars, sitter jag på golvet.
har fett ont i ryggen nu.
imon ska vi klättra op idrotten, jag är höjdrädd.
och vi har tre prov framför oss!
vi har bara haft två prov på hela terminen, så allt komemr nu.
ska kanske inte klaga, men men.
engelska på onsdag, prov på boken stone cold.
nästa måndag, matteprov -.-
och onsdag nästa vecka, webdesign prov!
men det är bara 3 veckor kvar i skolan.

nu ska jag kolla på that 70s show.
japp

/wofflebride

Kommentarer
Postat av: Julia Eriksson you know ;)

Haha ofta ni med har läst Stone Cold xD! Vi har läst den, haft inlämningsuppgifter på den och tittar på filmen just nu :D

2008-12-04 @ 14:58:06
Postat av: Anna

SNART SES VI SIS! LOVE U!

2008-12-07 @ 00:32:56
URL: http://annsiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0