well, sometimes you just have to say no

btw, så funkar skrivaren igen. linus och pappa fixade så att färgen blir som det ska. det lilla kruxet är att det blir små ränder på bilden, vilket inte är bra.

annars var jag i älmhult igår och idag. (tors-fre). jag var hos min linus, den andra linus är min systers pojkvän.
aja, mysigt :) kollade på the eye, riktigt bra skräckfilm!

och idag, ja idag. hängde vid glassbomben, isabel jobbade, när jag kom hem från älmhult. en stor cola slush ice, hon vet vad jag vill ha, och en kula chokladglass med noguatsås! behöver jag säga att det var gott?

sen blev det att hjälpa pappa på tippen och sen me han ut och hämta färg i gemla, sen hem, göra mig iordning lite snabbt. och till sist åkte jag till jenny :)
där var jag jenny och jennifer. jenny är i full fart å laga mat. och gott blev det! chilikycklinggryta och ris! mums.
sen spelade vi sing star, gick och köpte chips, spelade när & fjärran, gick ut,fortsatte, spelade rappa kalja, och till sist gick vi ut igen.
det är alvesta marknad. och jag har nog aldrig sett så mycket ungdomar ute någongång i alvesta. helt galet. och fjortisar. a galet.

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0