the day is here

äntligen, eller?
16 år senare.
nu står jag här, ska börja ettan, gymnasiet.
buss varenda dag.
nu börjar en helt ny värld för mig.
förövrigt blir det john bauer IT/media för min del.
jag längtar, faktiskt.
så imorgon kl 7.24 går bussen till växjö.
8.15 börjar skolan.
som tur är ska jag gå med ellen, som jag har gått med sen lekis, och en anna jag känner lite grann.
helt själv är jag inte.

bjuder på en bild, 30 juli 2oo8.


ett övergivet hus. allt i huset var söndrigt.

/wofflebride

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig med min kära kära syster!!! KOM O HÄLSA PÅ I HÖST ISTÄLLET!! Älskar dig!

2008-08-20 @ 03:47:30
URL: http://annsiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0