I saw the end of the rainbow, and

japp, sant. jag och pappa åkte bil, och ett antal regnbågar såg vi. och ena, så såg vi faktiskt regnbågens slut. hann tyvärr inte få något kort, men coolt :)

förövrigt så har vi vart i kungsbacka idag, jag och pappa.
blev väckt 07.51, vi skulle åka 8 och jag somnade  om vid 7 efter att klockan ringt.
vi kom iväg vid halv nio.
tog drygt 3 timmar upp till kungsbacka. vi låg bakom en ful lastbil som körde sakta.
vi var i kungsbacka för att köpa en storformatsskrivare, och det blev det också, en Epson Stylus Pro 9600.
den är stor! riktigt stor.
men vi var hos konstnären, Rolf Andersson, och han hjälpte oss, och visade och allt, där var vi i 2,5 h.
så in i bilen me skrivaren, lätt var det inte. precis så den fick plats i skåpbilen.

vi åkte mot mat. hungriga var vi. det blev en restaurang utme vägen. dagens, potatis kyckling och sås. helt okej.
och sen mot Ullared! haha, min pappa och ullared går verkligen inte ihop. fick tvinga in honom på GeKås.
okej, jag ville itne gå där allt för länge, way to much people, och småbarn och kärringar me sina kundvagnar. typ.
men först och främst gick vi till NetOnNet. Där blev det en extern hårddisk, 320 gb. ska backupa mina bilder (äntligen) och imon ska datorn formateras ! yes, då kan den bli mindre seg. kruxet är att jag ska hitta skivorna till datorn. har letat som en tok i datarummet, inga skivor. skivor till datorer från 90-talet finns, men inte från '07, nej nej.

iaf, vi åt på burger king på vägen hem i Värnamo. double cheeseburger meny me king wings! yes <3
och sen finally home.
där vi fick ringa min farfar för att hjälpa oss bära ut skrivaren.
men nu står den där, stor, och fin. och början på mitt nya jobb.
ska sälja mina bilder nu.
kaching.
och jag måste lära mig hur man skriver ut rätt me, funkade inte som jag ville, så blev för liten bild, helt fel färg och mycket slös me papper.

långt igen.
inga bilder.
ne, jag är för lat.
may I just say, jag älskar min pappa!

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0