I am the dancing queen.

jag önskar jag kunde sjunga. riktigt bra. då skulle jag vara musikalstjärna.

förövrigt idag så har jag degat framför min tv, kollat på scrubs! säsong 6 som jag lånat av brossan. nu när man kollat färdigt på alla säsonger av Vänner, och Sex and the city, behöver jag en ny serie, bilket har blivit scrubs. och även de ska jag kolla på alla igen. mina favoritserier!
men det avsnittet på första skivan av s6, där hela avsnittet är en musikal, i love it! fyfan vad kul!

och sen var jag hos isabel en stund :) satt och pratade, och brände en skiva. tur att jag kan underhålla mig själv med magnetiska poggs! yes!

sedan blev det växjö med syster :) kvalitetstid me henne, hon åker på måndag :o så vi gick på stan i 40 minuter, hittade en blommig tunika från gina tricot (!) och ett vanligt svart linne från h&m.
sen åt vi på La Gondola. fläskfilé osar II med kräftstjärtar. och bearnaisesås, och potatis. behöver jag säga att det är gott? förutom att jag sa, på bred småländska, att jag INTE ville ha kräftstjärtar, så fick jag det iaf. men de blev bortplockade. och sen åkte vi till bowlinghallen, kollade på när pappa och brossan spelade. sen åkte vi med hennes pojkvän till hans nya lägenhet :) fin, men liten ^
och till sist till bion. köpte popcorn, och givetvis en 100 g chokladkaka! sedan gick jag anna och mamma på bio :)
mamma mia!
gah vilken film. helt underbar. hade tårar i ögonen på varenda låt! rekommenderar den! och jag tror att jag talar för alla som har sett den, den är underbar!

och sen blev det hemfärd.
och när jag böjer mig ner för att knäppa upp mina skor, så mitt framför ögonen är en jättespindel!!! brun stor och ful! jag börjar skrika, givetvis, och springer in i datarumemt och börja lipa. mamma skriker me!
ne fyfan, spindlar!! :S

det blev ett långt inlägg :)
ha d bra, om ni klarade er ner hit :)

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0