and sh'es really gone

min syster är inte hemma.
hon kommer inte hem, på länge. troligtvis inte på 13 månader. kanske en gång.
hon är borta ett år.
i Usa.
det är långt bort.
om 4 månader får jag se henne och träffa henne igen. vi ska över till henne och fira jul.
men jag saknar henne något otroligt redan.
haft en klump i halsen hela helgen, värst idag.
bilen ner till Kastrup. tårar kom hela tiden. och när det verkligen var dags att säga hej då. då sprack det.
att beöva säga hej då till sin syster. det är hemskt.
jag saknar henne.
jag saknar dig!
(om du läser detta)
vem ska jag nu sitta hos på kvällarna och prata skit? kolla på sex and the city, vänner, csi på kvällarna?
vem ska jag nu retas med hemma?
skratta åt tråkiga saker?
ha kul tillsammans, åka in till stan, helt spontant?
jag saknar henna helt otroligt mycket redan.
nu vet jag vad riktigt saknad är.

jag älskar dig anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0