yes

vad aktiv jag känner mig.
men har inte hänt så mycket.
ledia i tisdags, åkte in till stan med isabel :) 
köpte ett röd/vitt randigt linne och en röd/vit randig tröja. och en vit t-shirt med coolt tryck på, från killavdelningen ;) 
åkte hem vid två.
tog tåget till älmhult vid halv fem till linus :) 
var där, åt, kollade på the simpsons movie, mysigt :)
åkte sen hem vid 21.02.
onsdag.
var så jäkla förkyld så orkade inte med skolan.
låg hemma i sängen och kollade på vänner och snöt sönder min näsa.
men var tvungen att gå på gympan, sista gången. och barnen var förjävliga. lyssnade inte.
sen torsdag.
skola.
nationella prov i matte. gick mycket bättre än jag trodde :) 
sen på kvällen, åkte jag och becka in till växjö.
vi som sökt till ES dans fick chansen att dansa med Fille från bounce :D 
och jag sket i förkylningen och gjorde det ;)
riktigt kul var det, fast svårt.
och igår fredag.
skolan, väldigt soft dag.
fick äntligen tele2 snackis. :D 
gratis sms ! yes yes. vilken känsla det är. inte bry sig hur mycket det kostar. 
sen vid halv fyra kom linus :) 
isabel va me, en stund, sen så åt vi, ;) 
och åkte sedan ner till virdavallen och träffade isabel och kollade på fotboll. inte min grej.
gick sen till stationen, och så åkte han hem vid 9 :( 
sen va jag och isabel ute, sen va vi på gården rätt länge, trevligt :) 
träffade jenny och jennifer, och va ute med dem :D 
sen hem igen vid kvart i tolv.

och idag, gick upp vid tio, för att min kusin hanna från göteborg kom :D 
åt middag, sen gick vi två ut och lekte i lekparken, och sen med bratz, vilken nostalgi ^^
sista gången på gympan idag.
två barn!  wuhu.
så vi satt och drack mer och åt godis. så nu är jag mätt.

ska nu till isabel och vara barnvakt åt zion, hennes lillebror och johannes, hennes kusinbarn.
det blir att äta på pizzeria, kolla på film och äta godis :D 

cya

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0