we got al long way to go

längesen jag skrev något nu.
men har tappat intresset för att sitta vid datorn.
nu är det tvn som gäller ;)
Vänner.
kollat igenom 3 säsonger nu på mindre än en vecka.
jag är lite besatt.
men skolan har varit som vanligt.
slappt, än så länge.
nationellt prov i engelska igår.
uppsatsen, skrev om min kamera :)
det gock nog bra, kändes så iaf ^

och idag var det elevrådsdag.
lit segt, men ändå intressant.
pratade om barnkonventionen.
perfekt, eftersom mitt specialarbete, som ska var mellan 10-15, ska handla om barnkonventionen.
annars idag har det varit Vänner och gympa :)

och imon blir det Göteborg :D
med syster och mamma, shoppa!

cya
/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0