shopping

tåget gick 07.04 igår från alvesta station. till Göteborg :)
jag anna och mamma, var framme innan tio, så gick bara runt lite, och kollade in var affärerna vi ville gå till låg.
men sen gick vi hela dagen, runt runt.
trevligt var det :)
efter tre timmar fick jag skoskav av mina jävla lacoste skor, så gick och köpte mig ett par vanliga vita tygskor, och heaven! det var skönt å byta skor.
åt kinamat, och fikade lite och gick runt och shoppade.
och jag älskar monki ! 
köpte två tröjor och en jacka därifrån, sen lite andra grejer.
bilder kommer.
så nu har jag 51 kr kvar på kortet.
och 100 i plånboken, men ska på bio ikväll, så nu uhar jag inga pengar kvar.
men den 20e imon ^

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0