sexual healing

skola idag.
hemkunskapsprov på morgonen. gick rätt så bra.
sen teknik i 40 min.
åkte sedan in till växjö, till tandläkaren.
bara 4/5 veckor, sen får jag ta bort den i underkäken :D
jag och mamma gick lite på h&m efter det. skulle ha något till Balders på lördag.
Men hittade inget speciellt. så köpte ett vitt linne, me spets. det blir nog det. m monkikjolen under.
sen ett oranget långt linne. :)
åkte till samarkand, och åt på McDonalds.
sedan till Ica, för att hämta tröjorna till styrelsen. riktigt sköna är dem.
tillbaks till skolan.
hade franska. rätt slappt.
sen svenska. satt och läste klassikerboken. 7 sidor kvar :D
sen hem igen.
och har nu provat lite kläder.
och snart är det gympa :)
sen bio, 27 dresses, ikväll med mami :)


/wofflebride

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag gillar linnet från H&M :)

2008-04-03 @ 20:07:30
URL: http://mialindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0