mars/april

längesen jag bloggade nu, för att bloggen inte har funkat, men kan berätta lite :) 
i lördags åkte jag och isabel till älmhult igen :) 
jag kom med den briljanta idén 20 min innan tåget gick.
isabel duschar på 2 min, jag slänger på mig andra kläder.
vi hinner ner till tåget.
men tyvärr fick vi köpa biljetter på tåget.
vilket kostade 115 spänn.
aja.
jag var ashungrig, gick till willy's och köpte två apelsiner, en loka och läkerol.
gick sedan till robin.
var där fem minuter, sen kom linus :) 
och vi gick för att hyra film, linas kvällsbok.
den är förjävla pinsam.
gjorde inte så mycket efter det.
pratade och så :) 
och den här gången hann vi till tåget.
vi satt även och väntade på stationen ;) 
trevligt var det :D

och skolan började igår.segt.
sen idag. har skolan varit som vanligt.
fysikprov, det gick rätt bra, svarade på allt :) 

/wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0