helgen

oj, länge sen nu.
men jag kan börja med lördag.
steg upp vid halv elva.
följde med mamma och handlade, lr medans hon gjorde det, tog jag ett till hål i örat :) 
så nu har jag tre i högerörat ^ det kändes knappt, lr kändes gjorde det ju, men aja. gjorde mer ont efterråt.
segade hela dan.
kollade på madagascar, sen var det gympa.
och klockan var nu halv fyra.
isabel kom till mig, och vi började göra oss iordning till balders :) 
tog lång tid, blev aldrig färdig ^ 
men vid sextiden körde pappa ner mig och isabel till stationen.
vi tog ut pengar och beställde tågbiljeter.
18.33 åkte vi till älmhult.
förfestade där :)
trevligt ^
sen var det balders :D 
kul kul ^^ och mysigt :) 
går inte in på detaljer ^

söndag.
segdag.
va ute och gick med isabel, och sen dansade me becka :) 
annars var det, ligga i sängen hela dagen och spela game boy ^^

och idag måndag.
inget speciellt.
förutom att jag och becka hade dans för sexorna.
första sexan gick bra, dem andra, jadu.
5 av 14 som verkligen försökte.
men så är de.

/wofflidebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0