head like a hole

skola som vanligt.
men något som inte var vanligt.
jag försov mig.
vaknade 08.01 med mobilen i handen.
sprang upp.
men jag hann.
tandläkaren.
tandhelvetet har flyttat på sig. så blir itne av med tandställningshelvetet förräns om 5 veckor.
och då är det bara underkäken.
jag är så trött på tandställningen nu.
vill att den ska bort.
åt på mcdonalds på vägen hem.
annars var det inget speciellt.
och har inte gjort något vettigt alls idag.
suttit vid pc:n för en gångs skull.
och laddat upp bilder på bilddagboken -> wofflebride
annars är det dans ikväll.
eller snart.
för nu var klockan mycket.

cya
/wofflebride                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0