barnvakt

igår var jag och isabel barnvakter åt zion och johannes :)
gick bra.
åkte ner med pappa och hyrde film, surf's up, och tomie (skräckfilm till mig och isabel)
åkte sedan och åt på spåren. kebabtallrik ;D 
efter maten gick vi till gården, och zion och johannes spelade fotboll.
gick hem, gick bra tills vi träffade killarna och zion went crazy.
kollade på film när vi kom hem, och laddade upp med en jävla massa godis.
ca 2 kg. och 3 liter läsk.
vi åt inte upp allt.
sen badade johannes och zion, och då satt jag och isabel och spelade kort. skitgubbe. jag vann, alla gånger.
så kom jennifer och jenny sen :D 
kollade på tomie. som jag trodde va en väldigt äcklig film, blev rädd bara rädd för omslaget. från skaparen av the grudge. tydligen den bästa av alla tomie-filmer.
men den var inte äcklig. rolig var den.
besviken var jag.
efter filmen gick dem hem, jag och isabel bäddade ner oss i hennes bäddsoffa. och pratade till klockan 3. :) 
vaknade i morse vid tio. väckte isabel med hälp av ett sms, isabel! god morgon :) 

/Wofflebride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0